søndag 22. april 2012

Blitt noken dager siden siste opplasting av bilder, men idag kjem det litt, he vør aktiv idag, bilder som gir litt vårstemning, pluss at eg faktisk he vør så tulen at eg har sprunget på skogen for å ta bilder :P

Humla suser, et godt vårtegn


 I en skuff med hos ho mor så dukka det opp det første kameraet eg brukte, overtatt fra søstern, det brukte 124 film, som var kassetter med film i.
 Dette bildet blei nesten sletta fra kameraet, for det såg så mørkt ut, rota det til med innstillingene, det er faktisk tatt i fullt dagslys, uten filter, klikk på det for å få stor utgave, eg synst det blei et tøft bilde. En god regel å tenke på, slett aldri noke før du har sett det i stor størrelse :P
 Idag har eg gått tur på sætreveien opp til Apalvikstølen, masse fin natur, resten av bildene kjem derfra.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar